iP24

ip24

iP24 to gotowa aplikacja, o modułowej budowie, która pomaga w szybszym odszukiwaniu potrzebnej informacji, zapewnia bezpieczeństwo i poufność przechowywanych w firmie dokumentów oraz skraca czas wykonywania każdego zadania w firmie – od segregowania dokumentów, przez procesy kadrowe, po prace związane z księgowością firmy. W ciągu kilku kliknięć można dotrzeć zarówno do najstarszych dokumentów firmowych, księgowych czy kadrowych ale także skomunikować się z całą firmą, jednym działem lub konkretnym pracownikiem. Rozwiązania towarzyszące naszej aplikacji zostały przygotowane tak aby pracownik na każdym szczeblu firmy mógł sprawnie i szybko wykonać swoje zadanie.

Aplikacja iP24 dostępna jest przez przeglądarkę internetową a dane firmy przechowywane są w chmurze prywatnej.

chmuraWraz z modułem iP24/Dokumenty dostarczane jest repozytorium dokumentów firmowych oraz baza kontrahentów. Moduł pozwala między innymi:

  • rejestrować wszystkie dokumenty firmowe: korespondencję przychodzącą, wychodzącą, dokumenty wewnętrzne, wiązać poszczególne dokumenty z kontrahentami lub/i z załatwianymi sprawami;
  • łatwo porządkować zarejestrowane dokumenty;
  • definiować obiegi poszczególnych dokumentów oraz tworzyć obiegi „ad hoc”.

iP24/Dokumenty

chmuraModuł iP24/Finanse oferuje następujące, kluczowe funkcjonalności: wprowadzanie i rozpoznawanie faktur kosztowych (funkcja OCR); możliwość rozpisania kwoty faktury na poszczególne konta (miejsca powstawania kosztów); możliwość elektronicznego zatwierdzania faktur; możliwość integracji z systemem finansowo-księgowym.

iP24/Finanse

chmuraModuł iP24/Kadry pozwala na elektroniczną obsługę wniosków urlopowych, delegacji pracowniczych i nieobecności. Wszelkie zarejestrowane nieobecności pracowników są automatycznie rejestrowane w kalendarzu firmowym dostępnym dla użytkowników aplikacji. Karty pracowników, oprócz danych dotyczących pracownika, zawierają również informacje na temat przydzielonych i użytkowanych przez niego zasobów.

iP24/Kadry

Korzyści z aplikacji iP24, to przede wszystkim:

  • pełen wgląd Zarządu w realizowane procesy – możliwość śledzenia dokumentów, opcje akceptacji i dekretacji, powiadomienia o przekroczonych terminach;
  • uporządkowanie procesów – usprawnienie pracy i komunikacji, eliminacja błędów;
  • oszczędność – czasu i zasobów;
  • większy zysk – maksymalna koncentracja na kluczowej działalności firmy.

 

skontaktuj się z nami